PLT 5 N je s celkovou povolenou hmotností 7 000 kg mimo zemědělských provozů ideální např. do lesních a okrasných školek, do komunálních provozů apod. Valník PLT 5 N disponuje nízkou ložnou plochou pro snadné nakládání, automatickým zátěžovým regulátorem tlaku brzd, automatickou parkovací brzdou, odpruženou nápravou ADR (40 km/hod), dvouhadicovými či jednohadicovými brzdami a mnohým dalším. PLT 5 N lze vybavit zábranami na balíky nebo bočnicemi.
PLT 7 N na "návěsové" platformě podvozku. Valník PLT 7 N disponuje celkovou povolenou hmotností 12 000 kg, odpruženou tandem nápravou ADR (40 km/hod), 7 metry ložné plochy, nosníkem podvozku z uzavřených silnostěnných profilů, obvodem ložné plochy z uzavřeného jaklu bez ostrých hran, automatickou parkovací brzdou, sklopnými zábranami na balíky vysokými 2 m, automatickým zátěžovým regulátorem tlaku brzd, ložnou plochou z 4 mm plechu a mnohým dalším.
PLT 7 na "přívěsové" platformě podvozku - 11 300 kg celkové povolené hmotnosti, 7 metrů ložné plochy, nosník podvozku z uzavřených silnostěnných profilů, obvod ložné plochy z uzavřeného jaklu bez ostrých hran, odpružené nápravy ADR (40 km/hod), automatická parkovací brzda, sklopné zábrany vysoké 2 m, točna s naddimenzovanou povolenou zátěží, automatický zátěžový regulátor tlaku brzd, ložné plocha z 4 mm plechu a mnoho dalšího.
PLT 8 na "přívěsové" platformě podvozku - 11 300 kg celkové povolené hmotnosti, 8 metrů ložné plochy, nosník podvozku z uzavřených silnostěnných profilů, obvod ložné plochy z uzavřeného jaklu bez ostrých hran, odpružené nápravy ADR (40 km/hod), automatická parkovací brzda, sklopné zábrany vysoké 2 m, točna s naddimenzovanou povolenou zátěží, automatický zátěžový regulátor tlaku brzd, ložné plocha z 4 mm plechu a mnoho dalšího.
PLT 10 N na "návěsové" platformě podvozku. Valník PLT 10 N disponuje celkovou povolenou hmotností 14 000 kg, odpruženou tandem nápravou ADR (40 km/hod), 8 metry ložné plochy (variantně 9 m ložné plochy), nosníkem podvozku z uzavřených silnostěnných profilů, obvodem ložné plochy z uzavřeného jaklu bez ostrých hran, automatickou parkovací brzdou, sklopnými zábranami na balíky vysokými 2 m, automatickým zátěžovým regulátorem tlaku brzd, ložnou plochou z 4 mm plechu a mnohým dalším.
PLT 14 na "přívěsové" platformě podvozku. Tříosý přepravník s celkovou povolenou hmotností 18 000 kg a délkou ložné plochy 10 m. PLT 14 disponuje nosníkem podvozku z uzavřených silnostěnných profilů, obvodem ložné plochy z uzavřeného jaklu bez ostrých hran, odpruženými nápravami ADR (40 km/hod), automatickou parkovací brzdou, sklopnými zábranami vysokými 2 m, točnou s naddimenzovanou povolenou zátěží, automatickým zátěžovým regulátorem tlaku brzd, ložnou plochou z 4 mm plechu a mnohým dalším.
PLT 14 na "přívěsové" platformě podvozku. Tříosý přepravník s celkovou povolenou hmotností 18 000 kg a délkou ložné plochy 10 m. PLT 14 disponuje hydraulicky sklopnou bočnicí na jedné straně, nosníkem podvozku z uzavřených silnostěnných profilů, obvodem ložné plochy z uzavřeného jaklu bez ostrých hran, odpruženými nápravami ADR (40 km/hod), automatickou parkovací brzdou, točnou s naddimenzovanou povolenou zátěží, automatickým zátěžovým regulátorem tlaku brzd, ložnou plochou z 4 mm plechu a mnohým dalším.
PLT 16 N na "návěsové" platformě podvozku představuje náš největší dvouosý přepravník. PLT 16 N disponuje celkovou povolenou hmotností 21 000 kg, odpruženou tandem nápravou ADR (40 km/hod. nebo 60 km/hod.), ložnou plochou s délkou 10,2 m, nosníkem podvozku z uzavřených silnostěnných profilů, obvodem ložné plochy z uzavřeného jaklu bez ostrých hran, automatickou parkovací brzdou, sklopnými zábranami na balíky vysokými 2 m, automatickým zátěžovým regulátorem tlaku brzd, ložnou plochou z 4 mm plechu a mnohým dalším.
PLT 22 N na "návěsové" platformě podvozku představuje náš největší přepravník. PLT 22 N disponuje celkovou povolenou hmotností 27 000 kg, odpruženou tandem nápravou ADR (40 km/hod. nebo 60 km/hod.), ložnou plochou s délkou 10,2 m, nosníkem podvozku z uzavřených silnostěnných profilů, obvodem ložné plochy z uzavřeného jaklu bez ostrých hran, automatickou parkovací brzdou, sklopnými zábranami na balíky vysokými 2 m, automatickým zátěžovým regulátorem tlaku brzd, ložnou plochou z 4 mm plechu a mnohým dalším.
Fotogalerie